Release Me äntligen i SingStar!

Ursäkta uppehållet, men det blir lätt så när det inte händer så värst mycket kring Agnes just nu. Ja, i alla fall inte utåt sett. Är däremot säker på att det händer en hel del bakom scenen, men då fansen vanligtvis inte brukar få någon inblick i sådana saker så är det ju enormt svårt att skriva om det. Men men, det är ju som det är och inget man kan göra något åt.

Hur som helst, jag läste under gårdagen den glada nyheten om att Agnes megahit Release Me äntligen har släppts till SingStar, vilket rent spontant känns helt fantastiskt roligt! Alla som har läst min blogg känner nog till att jag har skrivit lite grann om SingStar tidigare och då handlade om att On And On hade släppts till det otroligt populära karaokespelet. Ända sen den dagen har jag längtat efter att Release Me skulle få samma behandling och nu har det alltså hänt.

Så alla ni som äger något av SingStar-spelen till PlayStation 3; ge er genast iväg och köp Release Me för att sedan sjunga för fulla halsar! Det har jag redan gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0