Dags för ännu en Nike-kampanj!

Jodå, ni läste rätt. Expressen meddelade under gårdagen att Agnes kommer att bli Nikes ansikte utåt i deras kampanj, Make Yourself, som ska hjälpa tjejer/kvinnor att komma igång med träningen. För er som har glömt så har faktiskt Agnes medverkat i en Nike-kampanj tidigare (Men vs Women), men i den nya kampanjen slipper hon dock att tävla mot någon. När jag först läste om det här så blev jag ärligt talat lite förvånad, men självklart oerhört glad. Jag menar, bara det faktum att Nike återigen väljer Agnes till ett sånt här uppdrag få mig att le med hela munnen.

Vill ni läsa vad Expressen skriver i sin artikel så är det bara att klicka på länken nedan:

http://www.expressen.se/noje/musik/1.2292948/agnes-carlsson-nikes-nya-ansikte

Agnes i sina träningskläder

Foto: Nike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0