Agnes & Björn - When You Tell The World You´re Mine

I lördags var det dags för kronprinsessan Victorias och Daniels bröllop och som jag skrev i mitt tidigare inlägg så var det bestämt att Agnes och Björn Skifs skulle framföra en duett tillägnad till brudparet under vigseln. Agnes var klädd i en underbart vacker klänning och hon såg helt fantastisk ut där hon stod tillsammans med Björn och sjöng den nya låten When You Tell The World You´re Mine.

De gjorde båda två ett grymt bra jobb (Agnes var bäst dock), även om jag personligen tycker att Björn sjöng lite för mycket av låten. När det gäller duetter vill jag helst att bägge artisterna sjunger ungefär lika mycket, men så blev det alltså inte denna gång. Men oavsett vad så gillar jag låten väldigt mycket och förhoppningsvis blir det en stor hit, för det förtjänar den.

Här nedan kan ni se liveframträdandet och glöm nu inte att köpa låten, antingen på iTunes eller som en del av bröllopsskivan som släpps idag, måndag.


Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

I love the song, but yes I agree, I would have liked Agnes to have a bigger part in it. It is still really good though!

2010-06-25 @ 23:57:24
Postat av: Benny

Dan: Yeah, it´s weird indeed, but I guess we just have to accept it. Regardless, the song is a beautiful piece of music. :)

2010-06-27 @ 01:11:33
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: julia

du älskar verkligen agnes ser jag! Hon är jätte vacker och är en fantastisk sångerska så jag förstår dig:-)she´s awesome.

2010-07-07 @ 14:49:16
URL: http://juliapaulina.bubbleroom.se
Postat av: Benny

Julia: Japp, det finns i stort sett ingen annan artist som jag älskar mer, och ser upp till, än Agnes. Hon är bäst, helt enkelt. :)

2010-07-14 @ 01:02:52
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0