En tredje On And On-video är på gång!

Hade någon sagt till mig för ett år sedan att det skulle göras tre olika musikvideor till On And On så hade jag nog undrat vad den personen egentligen snackar om. Eller om han/hon hade tagit något olämpligt. Jag menar, i januari 2009 så fanns det bara en enda video tillgänglig till Agnes första singel i Sverige, On And On, och just då var det mer än tillräckligt. Senare under året dök det upp information på nätet som sa att en andra video var på gång, en så kallad internationell version som skulle användas när låten skulle promotas utomlands. För alla er som har läst min analys av den andra videon känner ju redan till min kärlek till den och det är något som jag fortfarande känner väldigt starkt när jag kollar på den. Jag menar, den är ju så jäkla grym alltså!

I och med att den andra videon skulle användas utomlands så blev jag enormt förvånad när jag läste en speciell nyhet för en kort tid sedan. Det är nämligen så att en tredje musikvideo till On And On ligger på produktionsbordet och är ska släppas i samband med singelns intåg på den brittiska marknaden någon gång i februari. Som sagt, detta gjorde mig väldigt förvånad, då jag (som många andra) hade trott att den andra musikvideon även skulle användas i Storbritannien. Men så blir det alltså inte och vi kommer att få ta del av ännu en video till On And On relativt snart.

Personligen förstår jag inte riktigt varför en tredje video skulle vara nödvändig, då den andra redan är så pass grym, men självklart ser jag fram emot att få se den. Än så länge har jag bara sett två bilder från videon (en av dessa kan ni se här nedan), men nog verkar den bli riktigt snygg. Har relativt höga förväntningar på denna nya video och det ska bli spännande att se vad den kommer att innehålla och hur den är uppbyggd. En videoanalys från min sida kan ni såklart räkna med, men det blir en senare fråga.


Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

Any Agnes music video is to be anticipated and treasured! And the photos do look really nice.

I look forward very much to your anaylsis Benny!

2010-01-24 @ 23:51:45
Postat av: Benny

Dan: Yeah, you´re right about that. I´m sure this new video will be an awesome piece of work. :)



Thanks, Dan. I´m gonna do my best to make this analysis as good as it possible can be.

2010-01-25 @ 03:29:27
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0