Nickelodeon Kids Choice Awards 2010

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men det beror helt enkelt på att jag inte har haft tid (vilket till stor del har sin grund i de olympiska spelen som pågår just nu). Hur som helst, jag tänkte i alla fall be er alla att rösta på Agnes som är nominerad i kategorin "Bästa artist/grupp" på Nickelodeon Kids Choice Awards 2010. Personligen vet jag inte sådär hemskt mycket om det här priset, men information (och möjlighet att rösta) finns på hemsidan som ni kan nå genom att klicka på länken här nedan:

http://www.kcas.se/voting.html

Kom igen nu alla och rösta på!

Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

Thank Benny, I have voted for Agnes!

Can we vote more than once?

2010-02-27 @ 18:37:23
Postat av: Benny

Dan: Thanks!



I´m not sure if we can vote more than once, but I´m gonna try anyway. :)

2010-02-28 @ 01:09:52
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0