Agnes prisad två gånger om!

Trots att Agnes blev utan priser på både Grammis och P3 Guld tidigare i år, vilket jag har visat min frustration över både en och två gånger här i bloggen, så finns det faktiskt lite rättvisa kvar här i världen. För några dagar sedan tog hon nämligen hem priset för "Årets bäst klädda artist" på ELLE-galan, vilket såklart var grymt roligt. Jag menar, om det är någon som är värd att vinna det priset så är det Agnes, då hon alltid klär sig enormt snyggt och stilfullt. Har sett lite bilder och videor från galan och jag kan utan tvekan säga att hon var snyggast även under själva tillställningen. Inte särskilt överraskande, jag vet, men vad gör det.

ELLE-priset är inte allt dock. Igår kväll var det dags för den årliga Gaygalan och vad händer om inte ännu en succé för Agnes då hon fick gå upp på scen och ta emot priset för "Årets artist". Helt fantastiskt kul alltså! Hon var nominerad till detta pris även förra året, men då fick hon tyvärr gå hem tomhänt. I år var det annorlunda dock och ni kan ju bara gissa er till vilken glädje som jag känner just nu.

Ett stort Grattis till dig, Agnes! Du är verkligen bäst på alla sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

AT LAST!!! Agnes so deserves this award!

2010-02-02 @ 12:53:17
Postat av: Benny

Dan: Indeed.

2010-02-02 @ 22:56:37
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0