Förlåt mig

Ja, tyvärr är det så att jag inte kan infria mitt tidigare löfte om att bli klar i tid med min senaste videoanalys. Faktum är att det kommer att bli svårt för mig att hinna skriva så ofta den närmaste tiden, vilket jag såklart också ber om ursäkt för. Allt detta beror helt enkelt på att jag ska flytta och därmed blir det svårt för mig att fokusera på bloggen i samma utsträckning som förut, vilket är beklagligt, men alltså inget jag kan göra något åt.

Hinner jag skriva lite inlägg då och då så kommer jag naturligtvis att göra det, och självklart kommer jag inte att sluta med bloggen helt (det kommer aldrig att hända för övrigt), men som sagt; den närmaste tiden kommer det inte att bli så många inlägg. Jag hoppas att ni har förståelse för detta.

Tack!

Kommentarer
Postat av: dantheagnesfan

No worries Benny - I'm sure the analysis will be worth waiting for.

2010-04-12 @ 00:14:47
Postat av: Benny

Thanks, Dan. It means a lot for me to hear that.

2010-04-12 @ 02:13:52
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0