MTV Europe Music Awards 2009

Tidigare idag så fick jag reda på att Agnes var en av dem som var nominerade till priset "Best Swedish Act" på musikgalan MTV Europe Music Awards 2009. Detta är såklart helt fantastiska nyheter, då Agnes aldrig varit nominerad till det priset tidigare, och ni kan ju gissa hur glad jag blev när jag läste det. Förutom "Best Swedish Act" så finns det ju givetvis en hel del andra kategorier, som t.ex. "Best Song" med flera, men vilka som är nominerade i dem får vi inte reda på förrän den 21:a september.

Hur som helst, nu gäller det att rösta intensivt på Agnes och såvitt jag förstår så kan man rösta flera gånger. Huruvida det räknas eller ej vet jag dock inte, men huvudsaken är ju att man röstar. Resultatet av omröstningen kommer att offentliggöras den 12:e oktober och vinnaren kommer därefter att få tävla mot 21 andra artister/band om det åtråvärda priset "Best European Act".

Så se till att rösta nu alla fans, både svenska och internationella! Ni kan använda länken här nedan:

http://ema.mtv.se/rosta


Kommentarer
Postat av: Tommy

Man kan ju tänka såhär: Bättre att rösta tusen gånger för mycket, och sedan få veta att de inte räknats, än att bara ha röstat 1 gång och sen får man veta att man hade kunnat rösta hur mycket som helst ;)

Jag har väl röstat en sådär 20 gånger hittills, men jag ska fortsätta rösta så mycket jag bara hinner!

2009-09-02 @ 15:51:33
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-02 @ 17:32:57
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Benny

Tommy: Jo, det är klart, men jag tycker ändå att det är synd att det inte står i klartext någonstans på MTV:s hemsida huruvida man kan rösta hur många gånger som helst eller ej. Då hade man inte behövt fundera på det överhuvudtaget.



Själv har jag väl röstat ett tiotal gånger, tror jag, och det lär bli fler. :)

2009-09-02 @ 20:37:00
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0