Kategorier har tillkommit!

Efter mer än ett års bloggande så har jag äntligen bestämt mig. Gjorde jag inte detta så skulle det bli alldeles för svårt att hålla reda på alla inlägg. Om ni inte redan har räknat ut det, vilket med all säkerhet alla har gjort vid det här laget, så har jag alltså bestämt mig för att lägga till kategorier i bloggen. Allt för att det ska bli enklare för er läsare att hitta precis de sortens inlägg som ni söker efter. Att det dessutom hjälper mig att hålla reda på saker och ting lite lättare ser jag bara som en ren bonus.

För närvarande ser de nya kategorierna ut som följer:

* Allmänt
* Bilder
* Listor
* Recensioner
* Rösta
* Videoklipp
* Övrigt

Det kan bli så att jag lägger till ännu fler längre fram, men som det ser ut just nu så är jag nöjd med dessa sju. Det bör dock sägas att jag inte har hunnit med att ge varje inlägg en egen kategori ännu, men jag hoppas bli klar med allihopa ganska omgående.

Tack för er förståelse.

Kommentarer
Postat av: Bea

Förstår om du har mycket att göra just nu men bara så du vet så ser jag verkligen fram emot att höra dina åsikter ang. den nya musikvideon. :)

2009-09-21 @ 16:48:59
Postat av: Tommy

Smart Benny! Jag snodde din idé haha, fast jag har bara ett par kategorier på min blogg ;)

2009-09-21 @ 17:36:34
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Benny

Bea: Tack, det var snällt sagt. :) En längre analys av videon kommer att dyka upp inom kort, så håll utkik.



Tommy: Tack. Hehe, okej. :)

2009-09-21 @ 22:03:55
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0