I Need You Now - remixerna

I samband med att I Need You Now ska släppas som andra singel i England senare i november så har det också dykt upp en hel del remixer av låten. Dessa ska släppas tillsammans med originalversionen i ett stort remixpaket. Här är hela listan:

  • UK Radio Edit
  • Extended Mix
  • Cahill Radio Edit
  • Cahill Club Mix
  • Almighty Radio Edit
  • Almighty Mix
  • Kindervater Radio Edit
  • Kindervater Remix
  • Ali Payama Mix
  • Grant Nelson Mix
  • Alex K Mix

  • Det tog ett tag att lyssna igenom allihopa, men nu när jag har gjort det så kan jag utan tvekan säga att alla är riktigt bra. Till och med bättre än jag trodde att de skulle vara och då ska jag väl också nämna att jag hade ganska höga förväntningar, vilket gör det hela ännu mer imponerande.

    Att välja ut enbart en av dessa fantastiska remixer som en personlig favorit har varit enormt svårt och faktum är att jag fortfarande inte har valt ut någon. Alla är bra på sitt speciella sätt och just därför tänker jag vara diplomatisk i den här frågan för närvarande. Lite tråkigt kanske, men nu är det som det är.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0