En söndagsnotis

Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg för att tala om att jag fortfarande inte kan säga exakt när min analys av den nya Release Me-videon kommer att dyka upp här i bloggen, men jag kan lova att det blir hyfsat snart. Oavsett vad så kan jag i alla fall säga att det kommer att bli en positiv analys då jag, till skillnad från många andra, faktiskt gillar den nya videon på alla sätt och vis.

Om jag ska vara helt ärlig så kan jag inte förstå många av de negativa argument som vissa lägger fram, men jag antar att man inte kan förstå precis allt här i världen. Hur som helst, analysen är på gång och jag hoppas att ni kommer att gilla den även om ni kanske inte håller med i allt som jag skriver.

Ha en fortsatt skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0