Läget just nu...

Efter att ha kollat igenom videon till I Need You Now väldigt många gånger nu så tror jag att jag känner mig redo att skriva ännu en analys. Den kommer dock inte i det här inlägget, men ni kan lita på att den dyker upp hyfsat snart. Om jag ska vara helt ärlig så har jag aldrig skrivit tre stycken analyser så här pass nära varandra, vilket jag också nämnde i ett tidigare inlägg, men samtidigt har jag inga problem med det då jag älskar att skriva dem. Lika mycket som jag hoppas att ni gillar att läsa dem.

En annan sak som jag vill nämna lite snabbt är det faktum att Agnes kommer att framföra en klubbspelning i USA den 22:a oktober, vilket är väldigt snart. "Splash", som baren heter, ligger i New York och även om jag inte bor där så känner jag mig enormt exhalterad över spelningen. Då kan man ju bara ana hur spänd Agnes själv känner sig, men oavsett vad så är jag säker på att det går bra för henne. Jag menar, det är ju trots allt inte vem som helst som vi talar om här, eller hur?

Hur som helst, det var nog allt jag hade att skriva denna gång. Som sagt, håll utkik efter min analys av I Need You Now-videon och ha en fortsatt skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0