Tankarna flödar

Jag satt nyligen och lyssnade på en av Agnes senaste intervjuer (på engelska) och jag kan ärligt säga att hon pratar enormt mycket bättre engelska nu, vilket är riktigt kul att höra. Men det var dock inte det som jag blev mest glad åt under intervjun. Nä, det jag blev mest glad åt var det faktum att Agnes i stort sett bekräftade att hon inte kommer att vara med i Melodifestivalen igen. Visst, jag tyckte att det var grymt skoj när hon var med tidigare i år, men jag är glad att hon inte kommer att göra det hela till en vana. Det finns det redan många som gör och nej, jag nämner inga namn.

Hur som helst, arbetet med min senaste analys (den av I Need You Now-videon) går framåt, men dock inte utan problem. Det var nämligen så att det skedde en mindre olycka med min dator för någon dag sedan, vilket tyvärr medförde att många av mina textfiler försvann. Det mesta var lyckligtvis bara skräptexter som jag hade haft liggande i datorn i flera år, men att just min analys också försvann var inte lika lyckligt. Jag har med andra ord varit tvungen att skriva om texten, vilket har gjort att allt har gått över tiden, så att säga. Trist, men sant. Hoppas att ni fortfarande vill läsa den i alla fall, då den borde dyka upp här i bloggen inom kort.

Imorgon är det fredagen den 13:e. Kan inte säga att jag är så värst skrockfull av mig, men jag hoppas verkligen inte att något kommer att hända med datorn igen. I så fall kommer det att bli ett rent helvete här hemma, det vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv, tack vad skulle jag göra utan dig?:)



Jag ser fram emot o läsa I need you know analysen:)

2009-11-12 @ 14:22:45
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/
Postat av: Benny

Marielle: Du får mig att rodna. :) Tack till dig också. :)



Kul att höra. :)

2009-11-12 @ 21:36:09
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0