Intervju med BBC Radio 1

Som ni säkert vet så har Agnes varit i England under veckan och faktum är väl att hon inte har åkt hem till Sverige riktigt än, men oavsett vad så har hon gjort en hel del intervjuer och dylikt. En av dessa intervjuer gjorde hon på BBC Radio 1 tidigare i morse tillsammans med programledaren för deras morgonshow, Nick Grimshaw. Personligen tycker jag att hon gjorde riktigt bra ifrån sig under intervjun och hon pratar ännu bättre engelska nu än när jag hörde henne göra det med exempelvis danska The Voice för en tid sedan. Mycket trevlig utveckling, minst sagt.

Allt flöt på i rask takt och intervjun blev väl inte sådär jättelång direkt, men trots det så kunde jag inte vara mer nöjd efteråt. Agnes fick även chansen att ge Nick lite sångtips inför hans session med karaokespelet Singstar och gör nog rätt i att följa hennes råd. Ärligt talat så sjöng han helt okej (jag sjunger mycket värre, ska jag tillägga), men samtidigt behöver han öva ganska länge för att sjunga lika bra som Ne-Yo, vars låt So Sick var den han valde att sjunga.

Senare ikväll är det dags för Agnes att göra sitt första gig i London och jag gissar att hon är ganska nervös inför det. Men samtidigt vet jag hur proffsig Agnes är inför sina spelningar och jag önskar verkligen att jag kunde vara där och uppleva alltsammans på plats. Återstår att se om man kan få se något klipp därifrån så småningom, för det skulle verkligen vara grymt kul. Jag hoppas i alla fall på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0