En liten uppdatering

Har nu äntligen fått hem mitt exemplar av Singstar: Svenska Stjärnor och lita på att jag tänker sjunga Agnes låt, On And On, en hel del. Inte för att jag sjunger så värst bra eller så, vilket jag i och för sig har påpekat ett par gånger redan, men när man sjunger karaoke är det ju inte alltid så viktigt att man har en bra sångröst. Det viktigaste är ju att man har roligt och det har jag alltid när jag spelar Singstar, men också andra spel där man kan sjunga, som exempelvis Rock Band och Guitar Hero: World Tour.

I övrigt händer det verkligen massvis kring Agnes just nu och då främst utomlands. Det känns enormt spännande, minst sagt, och självklart hoppas jag att allt kommer att gå jättebra för henne. Närmast så kommer hon att åka till England för sin första spelning och lite övrig promotion, vilket lär bli grymt kul. Mycket att se fram emot i framtiden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0