Agnes + Jönköping = sant!

Då jag bor i Småland så blir jag såklart alltid lika glad när Agnes kommer hit och sjunger, vilket ni säkert märkte när jag skrev om hennes klubbspelning i Hultsfred för ett tag sedan. Nu är det faktiskt dags igen för mig att börja glädjeskutta, då Agnes kommer att vara en av artisterna som kommer att uppträda i Jönköping under Vätterfesten den 14:e augusti. Alltså, lita på att jag tänker åka dit och förhoppningsvis får jag också möjligheten att filma hela härligheten, vilket jag som bekant inte fick göra i Hultsfred p.g.a. deras regler. Ganska knasig regel, om ni frågar mig, men strunt i det nu.

Hur som helst, i nuläget vet jag inte mycket mer kring Agnes framträdande än vilket datum det ska ske, men ju närmare augusti vi kommer så lär det dyka upp mer information kring det hela på nätet. Oavsett vad så ser jag fram emot detta något enormt och förutom filmklipp så hoppas jag också kunna bjuda er på lite fina bilder.

Det här kommer att bli ännu en grym Agnes-spelning, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Det va roligt att höra, hoppas du kommer att gilla den ;).



Berätta när du fått den & sett den, ok? :).

2009-05-31 @ 16:28:01
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0