Holland och Belgien

Har blivit sjuk, så därför har jag inte orkat med att skriva något här i bloggen, trots att jag egentligen vill göra det. Men även om jag inte känner mig helt i topptrim så tänkte jag i alla fall skriva lite grann om det faktum att Agnes just nu är i Holland för att göra lite PR för sitt album, Dance Love Pop. Har ingen aning om hur det har gått under dagen, men jag är säker på att det har gått bra. Måste vara riktigt spännande för Agnes att äntligen få börja lanseras utomlands "på riktigt", så att säga. Om ni frågar mig så borde det har skett för längesedan, men jag antar att vissa saker tar tid och att man helt enkelt får acceptera det.

Efter Holland är det dags för Agnes att dra vidare och då till Belgien, vilket lär bli minst lika spännande för henne. En sak som man önskar sig just nu är att man fick lite information om vad Agnes faktiskt gör i de olika städerna som hon besöker, men kollar man in den officiella hemsidan så står det absolut ingenting om detta, vilket såklart är enormt trist. Jag menar, det hade ju knappast skadat om det åtminstone fanns lite information att finna, men tyvärr är det något som vi blir tvungna att vänta på.

Oavsett vad så lär Agnes ha sina händer fulla den närmaste tiden och snart släpps ju dessutom specialutgåvan av Dance Love Pop, som ju bekant går under namnet The Love Love Love Edition, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Förhoppningsvis gör ni det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0