Snart dags för full kraft igen!

Jag ber om ursäkt för bristen på nya inlägg de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte orkat med att skriva då jag har varit sjuk, vilket jag också nämnde lite smått i det förra inlägget. Faktum är att jag fortfarande känner mig riktigt nere och framförallt trött, men jag hoppas kunna vara tillbaka med full skrivkraft väldigt snart.

För trots att jag inte har skrivit på några dagar så har det hänt ganska mycket kring Agnes (såklart), och nu snart släpps ju dessutom specialversionen av Dance Love Pop, vilket jag längtar enormt mycket efter. Ni kan ju bara gissa hur mycket jag trånar efter de där akustiska versionerna av On And On och Release Me.

Mm, just det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0