Snart dags för final!

Ja, nu är det snart dags för final i Melodifestivalen 2009 och jag skulle ljuga om jag sa att det inte pirrar lite grann i magen. Vilket i sig är en ganska underlig känsla för mig personligen, då jag inte varit så värst intresserad av Melodifestivalen tidigare. Men jag antar att allt sådant ändras när ens favoritartist är med och tävlar. Nåväl, oavsett anledning så ser jag fram emot finalen väldigt mycket och då först och främst Agnes framträdande såklart. Det var lite snack om att hon hade drabbats av en mindre lunginflammation tidigare i veckan, men som vanligt när det gäller kvällstidningar så överdrev de. Enligt Agnes själv så mår hon väldigt bra just nu och hon kommer med all säkerhet att ge allt och lite till under morgondagen.

Här nedan har ni förresten all information ni behöver veta för att rösta på Agnes och hennes bidrag, Love Love Love, i finalen:

099-230 03 (3,95 kronor/samtal)

099-320 03 (9,90 kronor/samtal varav 8,50 kronor skänks till Radiohjälpen)


Sms:a 03 till 72211 (3,95)


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Fatta det ;)

2009-03-14 @ 18:59:48
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Tommy

Ja nu kör vi järnet, go Team Agnes!!

2009-03-14 @ 19:43:33
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0