Dance Love Pop - The Love Love Edition

Ja, nu är det äntligen klart att Agnes senaste album, Dance Love Pop, ska släppas i en specialutgåva och den kommer att heta så mycket som Dance Love Pop: The Love Love Edition. Enligt shoppingsidor som exempelvis Ginza och CDON så kommer den att släppas den 1:a april och nej, det är inget skämt. Fast ärligt talat så trodde jag det i början när jag fick se releasedatumet, men det är faktiskt sant. Den här speciella kärleksutgåvan kommer i alla fall att innehålla två skivor, där det är den andra som ser mest intressant ut, då den bjuder på ett flertal olika remixer av hitlåtarna On And On och Release Me. Agnes senaste singel, Love Love Love, kommer också att finnas med och då både den vanliga versionen och en speciell "Extended Version".

Här nedan följer innehållet för bägge skivorna:

Disc 1

Release Me
On And On
Love Me Senseless
How Do You Know
I Need You Now
Look At Me Now
Don T Pull Your Love Out
Open Up Your Eyes
Sometimes I Forget
Big Blue Wall

Disc 2

Love Love Love
Love Love Love (Extended Version)
On And On (Credheadz Remix)
On And On (The Void Remix)
On And On (Acoustic Version)
Release Me (Soundfactory Radio Mix)
Release Me (Pio Radio Remix)
Release Me (Acoustic Version P3 Live)
On And On (Musikvideo)
Release Me (Musikvideo)

Det bör dock påpekas att innehållet på andra skivan kan ändras i någon mån, men i vilken grad eller ens om det kommer att läggas till ännu fler låtar har jag ingen aning om. Det får framtiden utvisa, helt enkelt. Men personligen kunde jag inte vara mer nöjd med denna specialutgåva av Dance Love Pop. Jag menar, de akustiska versionerna av On And On och Release Me hade räckt gott och väl för mig, då jag fullkomligt älskar dem, men nu får man dessutom en massa nya remixer plus musikvideorna till Agnes första singlar från skivan. Wow, säger jag bara.

Behöver jag säga att skivan redan är bokad?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Fan vad coolt alltså! Helt över min förväntan, +poäng till roxy där ;)

2009-03-10 @ 18:55:44
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Tommy: Kan bara hålla med. Riktigt grym specialversion av DLP. :)

2009-03-10 @ 19:26:37
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Lr EMD :P men morsan va i Sthlm så dem gav bort deras singlar gratis :)

2009-03-13 @ 19:54:12
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0