Irriterad!

För en kort tid sedan så la Agnes danska skivbolag upp en speciell remix av On And On på YouTube, som tydligen var meningen att släppas som singel i Danmark någon gång framöver. Från början hade jag tänkt lägga upp videon här i bloggen, men som läget är just nu är det tyvärr en omöjlighet. Varför? Tja, de har nämligen tagit bort videon från YouTube helt och hållet, vilket i mina ögon är enormt trist. Den exakta anledningen till varför den har tagits bort är för närvarande oklart, men jag har starka aningar om att det beror på den överflöd av negativa kommentarer som videon fick.

Varför all negativitet mot denna version av On And On blev så stark som den blev kan jag personligen inte förstå överhuvudtaget, då jag gillade den väldigt mycket. Visst var den lite långsammare och mer "laid-back" än originalet, men enligt min ringa åsikt så förtjänade den betydligt bättre feedback än vad den fick.

Nu är den hur som helst borttagen från YouTube, vilket borde göra alla klagoandar nöjda, men personligen blir jag bara förbannad. Jag menar, hur kan folk rimligtvis känna till i förväg att den här versionen av On And On inte skulle sälja som smör i solsken i Danmark? Det är något som jag hemskt gärna skulle vilja veta. Jobbar de som medium eller? Nä, för mig är allt det här bara enormt knasigt.

Nåväl, nu är det ju som det är och det finns inte mycket man kan göra åt saken. Visst kan det vara så att de släpper den här remixen vid ett senare tillfälle (på en singel eller dylikt), men personligen tror jag faktiskt inte det. Det är i alla fall inte den känslan jag har just nu. Snacka om att man är irriterad alltså! *suck*

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag mailade någon på danska skivbolaget, som svarade att en ny uppdaterad video skulle läggas ut på Youtube så småningom.

2009-06-30 @ 10:11:01
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Benny

Tommy: Okej. Frågan är ju dock om videon är helt ny eller om de bara har redigerat originalet lite grann. Det återstår att se.

2009-06-30 @ 22:06:50
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0