Nationaldagsfirandet i SVT

Idag (inte mycket tid kvar av den här dagen, men ändå) så är det ju som bekant Sveriges nationaldag. I vanliga fall är jag en av de där personerna som inte brukar fira ett dugg, och det gjorde jag väl inte idag heller, om jag ska vara helt ärlig. Visst, vill folk fira så får de göra det, men det är inget för mig. Både SVT och TV4 har under dagen sänt program med artistframträdanden och dylikt, vilket jag i vanliga fall inte brukar titta på, men självklart gör man ju ett undantag när allas vår egen Agnes är med och sjunger.

I SVT:s sändningar var det Agnes skulle vara med i (tur det, för jag hatar verkligen all reklam som TV4 kör med) och när hon steg upp scenen och sjöng sin hit från Melodifestivalen, Love Love Love, njöt jag i fulla drag. Hon sjöng helt makalöst bra och sedan hade hon dessutom på sig en enormt fin sommarklänning som hon passade grymt bra i.

Håret hade hon rakt denna gång, vilket man inte riktigt är van att se henne i, men visst var det snyggt. Riktigt snyggt till och med. Förhoppningsvis läggs Agnes framträdande upp på YouTube eller något liknande inom kort, för i så fall kan jag bjuda er på det grymma klippet här i bloggen.

Ha nu en fortsatt trevlig nationaldag! Ja, jag menar de drygt tio minuterna som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0