Guld i Danmark!

Tommy har redan nämnt det här i sin blogg, men jag känner att jag också måste få säga något kring det hela. Det som har hänt är nämligen att Agnes singel, Release Me, äntligen har sålt guld i Danmark! Här nedan följer en kommentar från Agnes danska skivbolag:

"Agnes has taken over the danish radiostations and clubs with "Release Me", which have sold gold here in Denmark. This means that over 15.000 danes have bought the single under the last couple of months. But it´s not just here Agnes having succes, in the UK "Release Me" is #4 in the single charts, so there will likely be more gold for this swedish singer. Agnes release her album "Dance Love Pop" on 24th of August."

Detta är givetvis helt fantastiska nyheter, men ska jag vara ärlig så är jag inte alls förvånad, då jag har känt på mig att Release Me skulle sälja guld i Danmark förr eller senare. Underskatta aldrig magkänslan, säger jag bara. Hur som helst, ett enormt stort grattis till Agnes! Du är bara bäst, tjejen!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad säger magkänslan om platina? ;)

Den ligger ju väldigt stadigt på hitlistan i Danmark..

2009-06-20 @ 13:37:38
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Benny

Tommy: Magkänslan säger att möjligheten för platina finns absolut, men också att det kommer att bli ganska tufft. Fast tänker vi bara positivt så går det nog vägen. :)

2009-06-21 @ 16:30:35
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0