Agnes återigen trea i England!

Efter att legat på fjärdeplatsen under en vecka så har nu Agnes lyckats klättra upp en placering på den engelska singellistan med Release Me, vilket såklart är helt jäkla underbart alltså! Just nu är det enormt mycket som händer hela tiden känns det som, och då främst utomlands, och det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna. Själv försöker jag dock göra mitt bästa för att hålla mig själv uppdaterad så bra som det bara är möjligt, och nog tycker jag att det går hyfsat åtminstone.

Tidigare i morse så sände TV4 reprisavsnittet av "APTV med Zillah och Totte" där Agnes medverkade. Visst är det så att man redan har sett det ett par gånger på nätet sedan det sändes första gången, men det är trots allt en hel del skillnad på att se det på en datorskärm och på en TV i mastodontformat. Eller ja, mastodontformat vore väl kanske att överdriva en aning, men den är betydligt större än datorskärmen i alla fall. Hur som helst, det var riktigt kul att se avsnittet igen och Agnes strålade verkligen, både under själva framträdandet av On And On och under intervjun med Totte.

Nä, nu ska jag dra och käka lite jordgubbar. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Attans! Hade ingen aning om att det gick i repris :/

2009-06-14 @ 21:02:33
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Benny

Tommy: Inte jag heller egentligen. Hade bara turen att ha TV4 i bakgrunden just då, vilket jag brukar ha under helgerna. Hade jag vetat att just det avsnittet skulle sändas idag så hade jag givetvis nämnt det i forumet.

2009-06-14 @ 23:42:49
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Tommy

Haha okej :)

2009-06-15 @ 10:02:42
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Cybéle

Jo jag håller med filmtiteln låter "B" mkt bättre att säga det på engelska :)



Du tävlar va? (=

2009-06-16 @ 12:21:23
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0