Mina tankar kring nästa singel i England

Det har ju varit en hel del spekulationer den senaste tiden kring Agnes nästa singel i England, och precis som Tommy har gjort i sin blogg, så tänkte även jag dela med mig av mina personliga tankar. Ni som vill läsa vad Tommy tycker kan hitta inlägget här:

http://agnesworldwide.blogspot.com/2009/07/my-thoughts-about-next-uk-single.html

När jag fick reda på att On And On inte skulle bli nästa singel i England så tappade jag hakan, rent ut sagt. Jag menar, här har man hela tiden tagit för givet att det skulle bli On And On och så kommer en ansvarig på AATW med kommentaren att det inte kommer att hända. Visste inte riktigt vad jag skulle tänka i det läget, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev upprörd. Steve, som den ansvarige heter, skrev att låten var för "Euro" för att kunna släppas som singel i England och ärligt talat så förstår jag inte ett dugg av vad han menar med det.

Jag menar, har 3 Beat Blue (Agnes engelska skivbolag) och resten av dem som hon jobbar med därborta inte insett hur grymt bra On And On faktiskt är, eller? Jo, det har de nog (annars ska de få med mig att göra, lita på det), men de, om några, borde ju veta vad som fungerar i England och vad som inte gör det.

Nåja, oavsett vad så lär det bli spännande att se hur detta utvecklar sig. Speciellt med tanke på att det finns en chans att de kommer att släppa en helt ny låt som singel istället för de som redan finns på Dance Love Pop. I så fall undrar man ju förstås hur den kommer att låta och huruvida den enbart kommer att släppas i England eller även här i Sverige? Kan det t.o.m. vara så att den också kommer att släppas som singel inom våra gränser i samma veva som den dyker upp hos britterna?

Nja, kanske inte, men vem vet. Underligare saker har hänt.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Ja det e han, en av mina favvoskådisar :).

2009-08-01 @ 19:44:04
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0