A small update

Idag fick man höra den väldigt trista nyheten att Agnes är sjuk och inte kommer att kunna genomföra spelningen som hon skulle ha i Sollefteå under morgondagen. Riktigt tråkigt, som sagt, och speciellt med tanke på att hon även har ett par spelningar i UK under helgen. Vi får helt enkelt hoppas att hon hinner bli frisk så snart som möjligt, då det aldrig är roligt att vara sjuk.

I övrigt så väntar jag personligen på hennes spelning i Jönköping den 14:e augusti, vilket jag också har berättat om tidigare här i bloggen. Är Agnes bara frisk så kommer detta att bli åttonde gången som jag träffar henne live och gissa om jag känner mig peppad alltså. Förra gången (i Hultsfred) så fick jag inte filma, men denna gång ska inget stoppa mig och dessutom hade jag tänkt ta lite bilder med min nya systemkamera som jag köpte för ett antal veckor sedan. Lär ju knappast bli sämre bilder än de jag tog med min gamla, som jag för övrigt har lämnat tillbaka till affären, då den inte fungerar alls längre.

Just nu känner man sig både uppe och nere, om man säger så. Uppe för att man längtar efter spelningen i augusti, men också nere för att Agnes är sjuk för närvarande och man inte har en aning om vad det är för fel på henne. Man tycker ju att hennes management borde ha lagt upp lite information kring det hela på hemsidan, så att vi fans vet vad som gäller, men än så länge så står det absolut ingenting där. Trist, med tanke på hur snygg och funktionell hemsidan faktiskt är nuförtiden.

Nåja, man får väl bara gilla läget, antar jag. Ha en riktigt trevlig fortsättning på kvällen allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0