Lite personliga tankar

Idag har Agnes skrivit ett trevligt meddelande till oss fans på sin officiella hemsida och jag tänkte skriva lite grann om mina tankar kring just en specifik sak som hon skrev om, nämligen det faktum att hon ska till Danmark nästa vecka på en kort PR-turné. Det låter sannerligen spännande, då hon inte har varit och promotat utomlands tidigare så det är klart att man känner sig lite mer upprymd än vanligt. Man kan kanske tycka att det blir lite i stressigaste laget med tanke på att hon ska tävla i Melodifestivalen veckan efter, men Agnes är stark och jag vet att hon kommer att klara det på ett mycket bra sätt. Annars skulle jag bli enormt förvånad.

Man har verkligen märkt att Agnes börjar bli mer och mer populär utomlands på senare tid och då i många olika sammanhang. Ni som har läst mitt tidigare blogginlägg (det om Singstar) vet vad jag talar om, och hon lär bli ännu större ju längre tiden går. På YouTube har man exempelvis märkt av en rejäl ökning av views på On And On-videon och det är i princip bara en tidsfråga innan den har klättrat över miljonstrecket, vilket i mina ögon är grymt roligt.

En spännande tid väntar, för både Agnes och oss fans.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja nog ska det bli spännande allt :)

2009-02-10 @ 17:53:17
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Marco

Lite oväntat att Danmark skulle bli första land utanför Sverige. Fast ändå inte med tanke på Leffe Käcks och bolagets utbredning (norden). Som sagt, det blir nog ganska stressigt att göra en promotionturné strax innan MF. Hoppas det inte påverkar hennes koreografiträning :) (om det nu blir någon sådan)

2009-02-11 @ 17:44:04
URL: http://agnes.owns.it
Postat av: Benny

Tommy: Ja, minst sagt. :)



Marco: Jo, lite oväntat var det allt, men Danmark är ju ändå ett bra ställe att börja på. :) Sedan tror jag nog att Agnes kommer att klara den här lilla korta PR-turnén på ett bra sätt.

2009-02-11 @ 18:04:05
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0