Agnes på besök i Danmark

Ikväll tänkte jag skriva lite grann om Agnes besök hos radiokanalen The Voice under morgonen. Låter kanske inte så speciellt för den oinsatte, men faktum är att det var väldigt speciellt. Varför? Tja, besöket ägde nämligen rum i Danmark, vilket inte direkt hör till vanligheterna för Agnes del. I måndags, eller igår om man så vill, påbörjade hon sin korta PR-turné i Danmark och då specifikt i huvudstaden, Köpenhamn. Under måndagen besökte hon två danska TV-program, The Voice TV och Boogie, där hon blev intervjuad. Har dock ingen aning om huruvida hon fick sjunga också, men man kan ju alltid hoppas, eller hur?

Nåväl, tidigare idag så besökte hon alltså radiokanalen The Voice och snacka om att det blev en annorlunda, men samtidigt väldigt trevligt intervju. Jag menar, själv var jag enormt spänd på om Agnes skulle prata engelska med dem eller inte. Jag hoppades verkligen att hon skulle göra det, då jag inte hört henne prata engelska förut. Att sjunga på engelska är en sak, men att prata är ju en helt annan. Intervjun började lite smått på svenska respektive danska, men man märkte att Agnes kände sig mer bekväm med att prata engelska med dem, vilket jag faktiskt kan förstå. Det är nämligen inte alltid så lätt att förstå vad danskarna säger.

Alltså, jag kunde sitta här och skriva om själva intervjun och beskriva vad som sas, men det tänker jag inte göra. Det enda jag vill göra är att gratulera Agnes. Varför, kanske ni undrar? Mycket enkelt. Nog för att hon har en sexig röst när hon pratar svenska, men när hon pratar engelska når alltsammans helt nya makalösa nivåer. Alltså, jag vet att det såklart är samma röst oavsett vilket språk hon pratar, men ändå. Wow, säger jag bara. Wow...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0