Inte långt kvar nu...

Nu är det snart dags för Agnes att inta schlagerscenen på allvar och gissa om det känns spännande. Man kan nu lyssna på ett smakprov på Love Love Love, och självklart även de andra låtarna, på SVT:s hemsida. Själv har jag dock valt att inte lyssna på någon av dessa låtar, då jag hellre vill bli överraskad imorgon när alltsammans drar igång. Många andra har dock valt att lyssna på Agnes låt och av deras reaktioner att döma så verkar det vara en riktigt grym discodänga, vilket jag med all säkerhet också kommer att tycka när jag väl får höra den.

Massvis med blogginlägg, intervjuer och dylikt med Agnes har publicerats under de senaste dagarna, vilket är ganska logiskt, och vill ni läsa dessa råder jag er att besöka Tommys schlagerblogg där han tar upp det mesta kring Agnes resa i Melodifestivalen. Länken till hans blogg kan ni hitta bland mina länkar nere till höger. Tror nog att ni hittar dit utan större problem.

Imorgon är det alltså dags och jag kommer med all säkerhet att vara enormt nervös under hela kvällen. Men som jag har skrivit så många gånger förr, så tror jag stenhårt på en finalplats för Agnes del. Alla sätt som man kan rösta på Agnes och hennes låt Love Love Love kan ni se här nedan:

099-230 01 (3,95 kronor/samtal)

099-320 01 (9,90 kronor/samtal varav 8,50 kronor skänks till Radiohjälpen)

Sms:a 01 till 72211 (3,95)

Man kan börja rösta så fort programmet börjar klockan 20.00, vilket ni kan lita på att jag tänker göra.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Nu är det riktigt spännande alltså! Tack för att du än en gång tipsar om min blogg :)

2009-02-28 @ 10:29:05
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Tommy: Inga problem. :)

2009-02-28 @ 19:18:29
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0