Exklusiv information under Agnes MF-vecka

Denna gång blir det bara en kort informationsblogg, men så får det vara. Hur som helst, under den kommande veckan så kommer jag att få en del exklusiv information kring Agnes, MF och dylikt från Camilla (Agnes manager), och jag vill bara att ni ska veta att jag kommer att berätta allt om det i forumen på ac.se och ac.nu. Hade väl kunnat skriva alltsammans här i bloggen också, men just nu känns det faktiskt bara onödigt, då forumen räcker gott och väl.

Nåväl, det var i alla fall det som jag ville berätta för er med det här inlägget. Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Åh det skulle vara grejer för min blogg..

2009-02-20 @ 19:49:35
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Tommy: Jag förstår vad du menar, men jag ser inga problem med att du skriver det jag får reda på i din blogg också. Ju fler ställen det står på, desto bättre då fler personer får chansen att läsa det. Go for it, säger jag. :)

2009-02-20 @ 23:07:33
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0