Tidens mysterier - Del 2

För en tid sedan skrev jag en blogg som handlade om tid, eller snarare bristen på densamma. De senaste månaderna har varit ganska tuffa för min del, vilket har resulterat i att vissa inlägg har dragit över tiden. Jag inser att det är ganska tjatigt att ta upp detta ännu en gång, men jag känner personligen att det är något som jag måste skriva om, då det kanske kan vara lite svårt för vissa att förstå. Heck, jag förstår det inte själv ibland.

Hur som helst, det inlägget som jag vill publicera så fort som möjligt just nu är självfallet min analys på I Need You Now-videon, men det är ju knappast någon större överraskning. Grejen är att den för närvarande ligger ofärdig i min dator (inte mycket jobb kvar dock) och jag vet inte när jag kommer att kunna lägga upp den. Det som tar mycket av min tid just nu är enbart av personlig natur och just därför vill jag helst inte gå in närmare på vad det är. Det enda ni egentligen behöver veta är att det har varit, och fortfarande är, väldigt jobbigt för mig.

Men jobbigt eller ej så har jag ett mål och det är att hinna lägga upp den innan detta året är över. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att jag ska lyckas med denna uppgift och jag hoppas att ni läsare (alla som är kvar) kommer att gilla den. Jag vill också passa på att (ännu en gång) be alla om ursäkt för denna grova försening som har cirkulerat kring analysen, men jag hoppas som sagt att ni kommer att gilla den när den väl dyker upp.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tråkigt att höra att du har det jobbigt just nu Benny :( Hoppas det blir bättre!



Ang. analysen av INYN videon; Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2009-12-21 @ 22:06:12
URL: http://www.agnesworldwide.blogspot.com
Postat av: Benny

Tommy: Tack så mycket. Jag hoppas också att det blir bättre snart.



Tack, det var snällt sagt. :)

2009-12-22 @ 00:50:39
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: dantheagnesfan

Hi Benny, let's hope that 2010 will be a better year for you! I'm sure that the INYN article will be very much worth waiting for when it is finished.

Thanks for your PM on the forum, I have tried to reply but I for some reason my message is stuck. Is your Forum Inbox full? Sorry to have to put this in your Blog (please delete it if necessary), but I don't have any other way to contact you.

Best Regards, Dan.

2009-12-22 @ 19:14:20
Postat av: Benny

Dan: Thank you for your kind words, both regarding next year and my video analysis for I Need You Now. It means a lot. :)



I got your message on the forum and have replied.



Thanks for your feedback. :)

2009-12-22 @ 21:02:04
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Mjalive

Ja det är verkligen skumt!

2009-12-22 @ 23:38:38
URL: http://mjalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0