Release Me har blivit P3 Guld-nominerad!

Efter många år så har det äntligen hänt; Agnes har blivit nominerad till ett P3 Guld-pris! Nomineringen gäller kategorin "Årets låt" och självklart är det Release Me som har valts ut. Riktigt kul såklart, även om jag personligen tycker att Agnes borde fått ännu en nominering och då som "Årets artist". Jag menar, är det någon svensk artist som är värd att att få den nomineringen i år, med tanke på alla framgångar utomlands med mera, så är det ta mig tusan Agnes. Men jag antar att man får försöka vara nöjd ändå, även om det för närvarande är lite svårt.

Nåväl, en nominering är i alla fall i hamn för Agnes del och nu gäller det såklart för oss fans att rösta. Omröstningen pågår fram tills den 3:e januari och en länk till det hela hittar ni här nedan. Det ska dock sägas att man är tvungen att rösta i alla kategorierna för att det ska räknas. Sätt igång och rösta nu allesammans!

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/p3guld/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0