Agnes live i Globen - Idolfinalen 2009

I vanliga fall så kunde jag inte bry mig det allra minsta om Idol och dess tävlanden nuförtiden, av den enkla anledningen att jag inte anser att programmet är intressant längre. För alla som verkligen känner mig är det inte alls någon nyhet och hade det inte varit så att Agnes hade uppträtt under Idolfinalen igår så hade jag inte ens kollat på det. Det kan jag garantera.

Hur som helst, höjdpunkten igår var utan tvekan Agnes och hennes grymma framförande av megahiten Release Me. Å ena sidan hade det ju inte varit dumt om hon hade framfört senaste singeln här i Sverige, I Need You Now, men samtidigt så blir det inte större och bättre än Release Me. Så är det bara.

Förutom ett magnifikt framträdande så var Agnes så makalöst snygg att jag knappt kan beskriva det utan att stamma fram orden. Nog har jag sagt att hon alltid ser vacker ut, vilket hon också är, men igår svämmade mätarna över och det något rejält. Jag tror faktiskt inte att jag har sett henne så snygg och sexig tidigare, vilket i mitt fall är en stor händelse. Jag säger bara; wow!

En sak som dock var lite trist var det faktum att Agnes inte hade fått en show som passade hennes storhet. Jag menar, det fanns inga dansare på scen överhuvudtaget och jag saknade verkligen den där pyron som hon hade när hon uppträdde med Release Me under The Clubland Tour i England. För att göra en lång historia kort; Agnes var makalöst grym, men showen som TV4 hade skrapat ihop hade kunnat vara så enormt mycket bättre.

Trist som sagt, men nu är det som det är. Här nedan kan ni i alla fall se Agnes göra det hon gör allra bäst, nämligen att stå på scen och sjunga. Tryck på play och njut!


Kommentarer
Postat av: MJAlive

Tack Benny :) & jag har hoppas du forfarande läser våran blogg :).

2009-12-15 @ 12:57:09
URL: http://mjalive.blogg.se/
Postat av: Mjalive

Vad roligt :) hoppas du gillar det som kommer skrivas i fortsättningen och att vi kommer fram till att Michael lever .)

2009-12-16 @ 03:52:13
URL: http://mjalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0