Lite tankar kring Agnes och Singstar

Ni som läser min blogg någorlunda regelbundet känner nog till att jag har skrivit lite grann kring det faktum att man för närvarande kan sjunga två av Agnes låtar i karaokespelet Singstar till PlayStation 3 (Right Here Right Now och On And On), men personligen ser jag fram emot den dagen när det dyker upp ett helt låtpaket med henne. För er som inte känner till det så släpps det nya låtar till Singstars digitala affär, Singstore, varannan vecka och varje gång dyker det också upp ett eller kanske två nya låtpaket (som innehåller fem låtar vardera).

Om det skulle dyka upp ett paket med Agnes-låtar, vilket jag hoppas, så kommer det paketet med all sannorlikhet att innehålla följande låtar; Stranded, Kick Back Relax, Champion, Release Me och Love Love Love. Det var fem låtar, eller hur? Japp, då har jag räknat rätt. Att Love Love Love inte har förärats med en egen musikvideo har ingen som helst betydelse i det här sammanhanget, då de brukar använda sig av liveuppträdandet när det handlar om Melodifestival-låtar. Varför just dessa fem låtar, kanske ni undrar? Tja, då de i regel enbart släpper singlar till affären, så är det ganska enkel matematik och inget annat.

Nu är ju detta förstås bara vilda spekulationer från min sida och inget låtpaket med Agnes till Singstar har ännu utannonserats, men visst finns möjligheten att det kommer att dyka upp förr eller senare. Det gäller bara att hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0