Agnes USA-kontrakt version 2.0

Ni anar inte hur många svärord som snurrar runt i skallen på mig just nu, men det är många. Varför, kanske ni undrar? Jo, det ska jag tala om. Här har man suttit och skrivit en hel jäkla massa om mina tankar kring Agnes USA-kontrakt (som Aftonbladet skrev om i lördags) och vad händer när man ska spara texten och lägga upp den på bloggen? Allt bara försvinner enbart p.g.a. att bloggen anser att jag har varit inaktiv alldeles för länge, vilket är skitsnack! Visst har jag suttit och skrivit en stund, men så länge var det inte och oavsett vad så ska inte texten försvinna bara för detta.

Jag har en annan blogg på Netlog.se och där kan man ta mig fan sitta hur länge som helst och skriva utan risk att texten kommer att försvinna när man klickar på "Publicera"-knappen. Varför kan det inte vara likadant här på blogg.se? Ni får självklart tycka vad ni vill, men jag tycker att det är enormt löjligt att det ska vara på det viset.

Allt det här förstörde mitt goda humör totalt och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra i det här läget. Jag minns inte allt det jag skrev, då det var väldigt mycket, men även om jag hade kommit ihåg det så vet jag inte om jag hade orkat med att skriva om alltsammans en gång till, då det var väldigt tidskrävande att skriva det första gången.

Oavsett vad så vill jag i alla fall skriva att jag är enormt glad för Agnes skull och att hon, om någon, är värd detta kontrakt, då hon har jobbat stenhårt ända sedan hon vann Idol 2005. Det har varit väldigt spännande att följa hennes utveckling under årens lopp och jag ser såklart fram emot att få följa hennes fortsatta utveckling även i framtiden.

Ett stort Grattis till dig, Agnes! Du är bara bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0