Mina favoritbilder från spelningen i Jönköping

När jag hade kollat igenom alla bilder som jag hade tagit på Agnes i Jönköping (vilket i sig tog sin lilla tid då jag hade tagit närmare 190 stycken totalt), så hittade jag några som jag gillade lite extra mycket. Min personliga favoriter, helt enkelt. Vad som gör just dessa bilder till mina favoriter kan bero på alltifrån Agnes scenuttryck, ljussättningen, en slags kombination av diverse saker eller något helt annat som är svårt att sätta fingret på. Ibland är det jättesvårt att veta varför man gillar vissa bilder mer än andra, men oavsett vad så tänkte jag i alla fall visa er dem i detta inlägg. Bilderna representerar dock inte någon lista, vilket helt enkelt beror på att jag absolut inte vill rangordna dem.

Så utan vidare dröjsmål, här är mina personliga favoriter bland de bilder som jag tog på Agnes under hennes spelning i Jönköping:







Agnes framför Love Love Love


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0