Agnes och USA

Det har varit en hel del spekulationer i diverse forum och dylikt kring det faktum att Agnes kanske kommer att lanseras i USA ganska snart, men någon bekräftelse på detta har man inte fått, varken från Roxy, management eller Agnes själv. Ja, förrän nu då alltså. För nu verkar det nämligen vara klart att Agnes har blivit signad av Interscope Records (en del av Universal Music Group) och snacka om att det är enormt roligt och spännande.

Att Interscope dessutom har massvis med andra stora artister och band signade hos sig, som exempelvis Guns N´ Roses, Rise Against, Robyn, Eminem, Black Tide, The Police, Chris Cornell (från bandet Soundgarden), Maroon 5 m.fl. gör ju inte direkt saken sämre, om man säger så. Jag menar, att se Agnes namn och bild tillsammans med alla andra grymt stora artister och band gör att man känner sig fantastiskt glad och stolt över henne. T.o.m. mer än vad jag brukar känna och då är det inte lite kan jag tala om.

Det man nu undrar över är när man kommer att kunna ta del av ny officiell information kring allt det här, men jag antar att man får vänta lite grann. Tills dess kan jag dock inte sluta le när jag tänker på det faktum att Agnes har utvecklats så enormt mycket under de senaste åren att man knappt kan tro att det är sant.

För jag drömmer väl inte nu, eller? Gör jag det så kommer någon jag känner att få på nöten, och det rejält.

Kommentarer
Postat av: Kim

Måste bara säga att jag älskar din blogg, den är grym!

2009-08-03 @ 18:11:57
Postat av: Benny

Kim: Tack så mycket! Det var snällt sagt. :)

2009-08-03 @ 22:45:02
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Patrik

Roligt att du gillade bilderna på min blogg.

Synd bara att jag inte hann ta fler bilder på henne.

Ok jag har några till, men jag trodde att hon skulle sjunga fler låtar. Därför så blev det inte alls så många jag ville.

2009-08-03 @ 23:46:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/isacsfoto
Postat av: Benny

Patrik: Ja, de var riktigt fina och har du fler är det bara att lägga upp de också. När du hinner alltså.



Kan förstå att det kändes tråkigt att du inte hann ta fler bilder, men ett par är ju bättre än inga i alla fall.

2009-08-04 @ 20:35:07
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0