Agnes live i Polen - Sopot Hit Festival 2009

Igår, lördag, så var Agnes med och tävlade i det polska musikprogrammet Sopot Hit Festival 2009 och då såklart med sin hitlåt Release Me. Hon gjorde ett helt makalöst framträdande, men tyvärr så hamnade hon bara på en sjunde plats (om jag har förstått det hela rätt). Helt sjukt, enligt mig, då hon ägde skiten ur alla de andra, men jag antar att man får vara glad åt det faktum att hon gjorde så enormt bra ifrån sig på scen. För även om det såklart hade varit kul om hon hade vunnit, så är det ju trots allt själva framträdandet som är viktigast.

Klädmässigt så hade hon på sig en fantastiskt vacker guldklänning och hon strålade verkligen av självförtroende och glädje, vilket var helt underbart att se. Har läst att vissa inte uppskattade hennes makeup som hon hade under framträdandet, men personligen kunde jag inte bry mig mindre. Jag menar, visst hade hon lite svart kring ögonen, men det var knappast första gången och dessutom är hon lika snygg och sexig oavsett vad. Självklart får folk ha sin egen åsikt, men ibland tycker jag att man fokuserar på lite fel saker, om jag ska vara ärlig.

Hur som helst, Agnes var grym under Sopot Hit Festival 2009 i Polen och har ni inte sett hennes framträdande ännu så gör det gärna genom att klicka på klippet här nedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0