Fynda på CDON!

Att album så småningom sänks i pris är inget ovanligt, då det händer i princip hela tiden. Personligen brukar jag nästan alltid inhandla mina album i samma veva som de släpps, men visst händer det ibland att man köper vissa skivor när de har gått ned i pris lite grann. Detta gäller dock inte Agnes musik, då jag alltid köper hennes skivor/singlar på releasedagen och det tänker jag fortsätta göra även i framtiden.

Men för er som exempelvis inte har hunnit med/kunnat köpa Agnes senaste platta, Dance Love Pop, ännu så har nu CDON sänkt sitt pris på specialutgåvan The Love Love Love Edition till 99 kr (ord. pris: 149 kr). Snacka om prisvärt alltså! Jag menar, själv skulle jag lätt betala det dubbla för att kunna ta del av de grymma låtarna som Dance Love Pop innehåller. Dessutom får man ju även ett par coola remixer och musikvideos på köpet, vilket knappast gör saken sämre, om man säger så.
 
Med andra ord, har du inte Dance Love Pop i din ägo så klicka på länken nedan och beställ den ultimata versionen av härligheten så fort som möjligt!

http://cdon.se/musik/agnes/dance_love_pop_-_the_love_love_love_edition_(2cd)-4165898

The Love Love Love Edition

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-08-29 @ 19:33:47
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0