Skärtorsdag

Det blir ett litet kort inlägg såhär på skärtorsdagen, men så får det bli. I överlag så brukar jag har svårt att hitta tid under högtider som påsk och jul, men jag förmodar att jag knappast är ensam om det. Hur som helst, i dagens inlägg tänkte jag bara passa på tipsa er om att rösta på Agnes som årets chicaste kändis på sajten chic.se:

http://chic.se/nominerade-arets-chicaste-celebritet/

Personligen tycker jag dock att det är lite konstigt att de har en undersökning om vem som är årets chicaste kändis när året knappt har börjat, men det kanske bara är jag som tänker så? Oavsett vad så se till att rösta på Agnes, för enligt mig finns det ingen annan svensk celebritet som är chicare (is that even a word?) än hon. På tal om Agnes så ska hon förresten ha en klubbspelning i Gislaved senare ikväll, så alla ni som bor i närheten borde dra dit, tycker jag.

Då jag inte är säker på att jag hinner med att skriva något under resten av påskhelgen så vill jag därmed passa på att önska er alla en riktigt Glad Påsk! Kom nu ihåg att käka mycket godis, okej? Det tänker jag göra.

Kommentarer
Postat av: Cybéle

Som sagt man ska ge allt en chans & man ska aldrig säga aldrig

2009-04-13 @ 20:05:05
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0