Release Me på franska!

Nu skriver jag det här inlägget väldigt sent, men så blir det ibland. Hur som helst, under gårdagen så kunde man läsa ett par nya blogginlägg från Agnes på hennes officiella hemsida, vilket var väldigt intressant och såklart riktigt kul. Personligen så fastnade jag för ett specifikt inlägg där man kunde läsa att Agnes just nu håller på med att spela in sin hitsingel, Release Me, på franska. Inte för att jag kan franska på något sätt, men visst tusan är det kul ändå. Jag menar, det är ju första gången som Agnes har fått en förfrågan om att spela in en av hennes låtar på ett helt annat språk och bara det betyder ju att det verkligen är något stort på gång. Riktigt kul alltså!

Agnes skriver i inlägget att den franska versionen av Release Me kommer att läggas upp på hemsidan när den är färdiginspelad och jag kan knappt vänta på att få höra den. Att jag med all säkerhet inte kommer att förstå ett dugg av texten bryr jag mig inte ett dugg om, då bara det faktum att få höra Agnes sjunga på franska är tillräckligt för att få mig att känna en enorm glädje.

Jag kommer att skriva mer om detta när låten har lagts upp på ac.se, var så säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0