Hultsfred närmar sig...

Nu är verkligen inte Agnes spelning i Hultsfred långt borta och jag känner mig enormt spänd alltså. Det kommer med all säkerhet att bli grymt kul, men samtidigt är jag lite nervös. Varför det, kanske ni undrar? Tja, mestadels p.g.a. det faktum att det är en klubbspelning, för jag är verkligen inte van vid att besöka klubbar. Enda gången som jag har gjort det tidigare var 2006, när Agnes spelade i Tranås, och det var sannerligen en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Det är ett som är säkert.

Men kommer spelningen i Hultsfred att vara på ungefär samma sätt som den i Tranås? Troligen inte, men det är också enormt svårt att veta såhär på förhand. Nåväl, trots denna nervositet så vet jag att det kommer att bli grymt kul och sedan kanske man kan få träffa Agnes lite grann efteråt. Ja, om man har tur då alltså. Oavsett vad så kommer jag att ta en del bilder från spelningen och förhoppningsvis också filma hela alltet. Några av bilderna kommer säkerligen att dyka upp här i bloggen, men vill ni se alla gör ni nog bäst i att surfa in på fansidan agnes.owns.it, då de kommer att finnas där.

Nu är det inte långt kvar, som sagt, men jag känner på mig att tiden innan spelningen kommer att flyga iväg i ljusets hastighet. Okej, kanske inte riktigt så fort, men nästan.

Kommentarer
Postat av: Cybéle

Dem e riktigt goda, hittar du chokladasken e det bara att köpa den :).

2009-04-23 @ 20:15:21
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi ses snart:)

2009-04-25 @ 17:20:23
Postat av: Marielle

Den va från mig

2009-04-25 @ 17:20:55
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Benny

Marielle: Mm, jag förstod att den kommentaren var från dig. :)

2009-04-26 @ 05:04:15
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0