The Love Love Love Edition är nu i mina händer!

Ja, nu är man verkligen glad alltså! Har väntat otåligt på att specialversionen av Agnes senaste album, Dance Love Pop, skulle släppas och nu när man äntligen har fått skivan känns det extremt bra, måste jag säga. Var dock lite rädd att paketet skulle bli försenat, då det har hänt mig ett par gånger förut när jag handlat från Ginza, men som tur var hände det inte denna gång. Som jag har skrivit tidigare här i bloggen så innehåller denna specialversion av albumet Agnes nya singel, Love Love Love, men också ett par grymma remixer och akustiska versioner av hitlåtarna On And On och Release Me. Som en liten extra bonus får man dessutom musikvideorna till dessa två singlar, vilket jag tycker är riktigt trevligt.

Det bör dock påpekas att jag inte har hunnit med att lyssna så mycket på den andra skivan ännu, men lita på att jag tänker göra det nu ikväll. Just nu ville jag ändå bara meddela hur pass lycklig jag är, vilket inte är fy skam det heller, ska jag säga. Jag skriver mer om mina helhetsintryck av The Love Love Love Edition här i bloggen när jag har lyssnat igenom alltsammans ett par gånger, men jag är säker på att ni kan vänta en liten stund till, eller hur? Mm, jag menar väl det.

Så, har ni fått erat exemplar ännu?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Nej jag kan inte vänta!! Hehe jorå ;) Ska bli intressant att läsa sedan.

Jag får mitt ex först imorgon, gissa om jag längtar :)

2009-04-01 @ 21:32:34
URL: http://agnesimelodifestivalen.blogg.se/
Postat av: Benny

Tommy: Hehe, det gäller bara att ha lite tålamod. :) Du kommer att älska de akustiska versionerna, det vet jag.

2009-04-02 @ 19:34:12
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Jag har fått min, jag måste bara orka pallra mig ner till posten för att hämta den.

2009-04-02 @ 20:27:11
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Benny

Olivia: Okej. ;)

2009-04-03 @ 19:45:33
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0