Agnes debuterar i Så ska det låta m.m.

Då min pappa mår mycket bättre nu känner jag att jag kan återgå till de vanliga Agnes-relaterande inläggen här i bloggen igen, vilket är väldigt skönt. Just ikväll är det faktiskt dags för underbara Agnes att göra debut i musikprogrammet Så ska det låta, som ju bekant sänds i SVT1 klockan 20.00. Personligen har jag väl aldrig varit ett sådär jättestort fan till programmet, men visst har det hänt att man har tittat emellanåt. Ikväll ska jag självklart kolla in hur det går för Agnes och hennes medtävlande Magnus Skogsberg. Lär bli enormt spännande!

Dessutom kan jag nu meddela att jag har fixat biljetter till Agnes spelning i Hultsfred den 25:e april, vilket känns riktigt bra. I och med att det handlar om en klubbspelning och inte en "vanlig" konsert så lär man väl inte kunna räkna med någon signering under kvällen, vilket såklart är en aning trist, men samtidigt är det ju något som man helt enkelt måste kunna acceptera. Oavsett vad så lär spelningen bli grym och jag kan knappt vänta tills det är dags.

Men som sagt, ikväll gör Agnes debut i Så ska det låta och man får ju ta en sak i taget, så att säga. Klockan 20.00. drar det hela igång. Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0