Agnes + Melodifestivalen 2009 = ?

För en kort tid sedan publicerade Aftonbladet en lista över ett antal artister (läs: extremt många) som, enligt dem, var aktuella för nästa års Melodifestival. Agnes var en av dessa artister och även om man inte kan dra några större växlar av listan i sig, då den helt enkelt var för lång för sitt eget bästa, så är det onekligen intressant att spekulera i huruvida Agnes kommer att medverka eller ej i år. Jag vet att jag lovade mig själv att inte spekulera för mycket förrän något mer konkret dök upp, men jag känner ändå att jag måste skriva lite grann om saken.

När Agnes besökte Adam och Gry i Äntligen Morgon för ett tag sedan frågade Adam om just Melodifestivalen och även om Agnes verkade väldigt förvånad över det faktum att det stod om henne i tidningen den dagen (i en artikel som handlade om Melodifestivalen) så tror jag faktiskt att chansen att få se henne i nästa års tävling är relativt stor. Har jag  några som helst belägg för mitt antagande dock? Nej, egentligen inte, men det är känsla jag har bara. Vi lär ju snart märka om den känslan är rätt eller fel.

Personligen är jag dock forfarande lite tveksam om jag verkligen vill se Agnes tävla i Melodifestivalen. Visst, ett deltagande kan ha en positiv inverkan på karriären, men det finns heller inga som helst garantier för det. Men även om jag är osäker och inte riktigt vet vad jag vill så känner jag på mig att Agnes själv vet precis vad hon vill i den här frågan. Det viktigaste för mig (och alla andra fans också förstås) är helt enkelt att stötta henne, oavsett om hon bestämmer sig för att vara med eller inte.


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Men så farligt e det inte tycker jag (= Ok hon ser halvporrig ut men Britney e fortfarande bäst! Har ju sett värre bilder på henne.Och det e ju inte hon som bestämmer hon hur hon ska klä sig heller (:

2008-09-23 @ 21:38:28
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Joel

Jag vill verkligen se Agnes i melodifestivalen 2009!

Helst med en upp-tempo låt :)!

2008-09-23 @ 22:11:05
Postat av: Benny

Cybéle: Har också sett värre bilder på Britney, men p.g.a. allt mediastrul som varit så tycker jag nog att hon borde ha mer kläder på sig.



(För er som inte förstår så handlar min kommentar till Cybéle om ett inlägg som hon har skrivit i sin blogg.)



Joel: Jo, det skulle vara kul, men väljer Agnes att inte vara med så måste ju vi fans stötta henne i det beslutet också.

2008-09-23 @ 23:53:36
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0