Snacka om irriterande!

Jag skrev nyligen ett väldigt långt inlägg här i bloggen, men av någon knasig och helt ofattbar anledning så försvann precis allt när jag klickade på "Spara & publicera" knappen. Ni kan ju bara ana hur förbannad jag är just nu. Kan ni inte föreställa er det så får ni helt enkelt gissa. Var på så gott humör också i och med att Agnes ska vara med i kommande säsongen av succéprogrammet "Så ska det låta", vilket jag också skrev ganska mycket om innan allt försvann, men när sånt här sker så förtar det tyvärr lite grann av glädjen. Känns så himla irriterande när man skrivit en massa text under lång tid bara för att sedan se allt försvinna fortare än man hinner säga bokmal.

Hur som helst så är jag enormt glad åt det faktum att On And On slog sig in på Trackslistan igår. En fin åttonde plats blev det och jag hoppas att alla fortsätter rösta, för nog kan den klättra ännu högre än så tills nästa vecka.

Länk till omröstningen: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0