Dags för Tracks igen!

Idag är det lördag, vilket är dagen då Trackslistan presenteras i P3 av Kaj Kindvall. Agnes låg denna vecka kvar på femte plats med On And On, vilket jag trots allt är hyfsat nöjd med. Visst hade det varit enormt kul om den hade klättrat, men i och med att den inte heller tappat något så är det svårt att vara missnöjd helt och hållet. Som jag skrivit i en av mina tidigare bloggar så har jag inte direkt varit någon särskilt trogen lyssnare på Tracks, även om det är ett mycket trevligt program. Lovar att jag ska försöka förbättra mig på den biten, men tills dess så gäller det såklart att rösta fram nästa veckas lista. Det skulle vara så grymt roligt om On And On nådde en av pallplatserna på listan, och jag håller såklart tummarna för det bästa.

Jag har redan gjort mitt och röstat på Agnes och fyra till. Ni som ännu inte röstat kan göra det via länken nedan. Senast måndag kl. 14:00 måste rösterna vara inne, men det där känner ni säkert till redan.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0