En skönsjungande Agnes i Morgonpasset

Tidigare i morse var Agnes gäst i programmet Morgonpasset som sänds i P3 och, förutom att bli intervjuad, så sjöng hon också grymma On And On live i studion. Att få höra On And On i en akustisk version var utan tvekan bland det bästa jag har hört och då skämtar jag inte heller. Gitarren flöt enormt bra in i låten på ett sätt som jag inte trodde var möjligt och det var en ren fröjd att lyssna på. Agnes själv sjöng lika gudomligt som vanligt och jag rös av välbehag genom hela låten. Detta var dessutom första gången som jag hört Agnes sjunga live så pass tidigt på morgonen, så visst kändes det lite extra speciellt. Tror inte att jag var ensam om att känna så heller.

Om en vecka, alltså på måndag den 20:e, så är det dags för Agnes att göra om samma sak, fast denna gång i Rix FM:s morgonprogram Rix MorronZoo. Det lär bli minst lika grymt då och jag kan knappt vänta.

Här nedan har ni förresten länken till Agnes liveframförande av On And On i Morgonpasset i P3:

http://www.sr.se/webbradio/?Type=db&Id=1397514

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0