Höjdpunkten

Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade Agnes relativt mycket att göra under fredagen med alltifrån radiointervjuer till uppträdande i TV. Att jag fick höra henne i radio igen var självklart extremt roligt, men höjdpunkten under dagen var utan tvekan hennes framträdande i TV-programmet "Nöjesfredag" som sändes i Barnkanalen. Just därför tänkte jag lägga in klippet här i bloggen, precis som jag gjorde med hennes uppträdande i Lilla Melodifestivalen 2008. Mycket nöje!



Vill också passa på att tacka Marco, som la upp detta klipp på YouTube, och Marielle, som la upp det tidigare klippet från Lilla Melodifestivalen. Tack ska ni ha!

Kommentarer
Postat av: Marielle

så lite så men jag gjorde det inte bara för dig utan för andra med. Jag tycker den har gått bra annars med många tittare. över förväntan faktiskt

2008-10-12 @ 12:56:13
Postat av: Tommy

Ännu ett fantastiskt framträdande av Agnes.

Men det värsta är ju att man får sådan mersmak!

2008-10-12 @ 19:35:17
Postat av: Benny

Marielle: Jo, jag vet att det inte bara för mig, men jag ville tacka ändå. :)



Tommy: Fantastiskt är ju dessutom bara förnamnet. Det var helt fenomenalt! :)

2008-10-12 @ 20:37:50
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0