Nu är det gjort!

Sådär, nu är det gjort. Nu har jag officiellt förhandsbokat Agnes nya skiva, Dance Love Pop, från Ginza.se och det känns riktigt bra. Har tvekat en tid om jag verkligen skulle boka skivan från just Ginza, då jag personligen föredrar CDON, men nu blev det som det blev. Dessutom så har inte CDON ens satt något pris på skivan ännu, vilket gör det i princip omöjligt att boka den därifrån för närvarande. Jag vet inte vad ni tycker, men i mina ögon är det lite underligt. Men det där lär väl ordna upp sig så småningom, skulle jag tro.

Förbokar man skivan från Ginza så får man den signerad, vilket såklart är jäkligt kul, men personligen hade jag helst velat få den signerad själv. Förstår ni vad jag menar? Om inte, så menar jag självfallet att jag vill gå till ett av de kommande signeringsställerna och få den signerad av Agnes på plats. För mig är det en stor skillnad på att få hem en skiva som redan är signerad på posten och att få den signerad när man själv tittar på. För det första blir det ju automatiskt betydligt mer personligt då man kan be Agnes skriva namnet på personen som ska ha skivan (är enormt lycklig över det faktum att det står "Till Benny!" på min Agnes-skiva exempelvis), och sedan är ju en riktig signering ungefär tusen gånger roligare att gå till än att vänta på att ens signerade skiva ska dyka upp i brevlådan.

Men trots det så har jag alltså förhandsbokat min skiva från Ginza ändå. Men det är inte allt, gott folk. Nix, inte på långa vägar. Jag har nämligen bestämt mig för att köpa ännu ett exemplar av skivan under ett av de kommande signeringstillfällerna och därmed också få en signerad skiva där det står att den är till mig och bara mig. För en del kanske detta låter lite konstigt, då jag ju faktiskt köper om samma skiva igen, men till dem som tycker så har jag bara följande att säga; jag bryr mig inte. Inte ett dugg. Jag stödjer ju faktiskt försäljningen av Dance Love Pop lite extra om jag köper ännu ett exemplar av albumet, vilket enbart låter som ljuv musik i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag kommer göra samma sak som dig Benny, alltså köpa 2 skivor (Minst!) beställa en från Ginza, signerad och köpa en osignerad :)

2008-10-02 @ 07:32:17
Postat av: Benny

Förhoppningsvis kommer fler göra samma sak som vi, Tommy. :)

2008-10-02 @ 15:32:34
URL: http://agnesmychampion.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag tänker inte beställa än. Jag vill bara ha ett ex men kanske inte signerat



2008-10-02 @ 19:06:20
Postat av: Marco

Jag har beställt från Ginza. Till att börja med :)

2008-10-06 @ 23:04:00
URL: http://agnes.owns.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0